Foglalási szabályzat
A Clean Travel Magyarországon bejegyzett utazási iroda .
A weboldalainkon keresztül készített online ajánlatkérésről vagy foglalásról, elküldése után azonnal küldünk egy értesítőt a megadott e-mail címre, amelyben jelezzük, hogy ajánlatkérési vagy foglalási igénye beérkezett hozzánk. Kérjük, ezt minden esetben ellenőrizze! Online foglalás esetén amennyiben eltérést lát az általunk küldött visszaigazolás és a lefoglalt út között, haladéktalanul jelezze nekünk! Ez a visszaigazolás még nem jelenti az út konkrét lefoglalását az utazásszervező felé. A foglalás beérkezése után a kiválasztott utat azonnal leellenőriztetjük azzal az utazásszervező partnerünkkel, akinek az útjára jelentkezett, így akár 1 -2 órán belül megtudhatja, hogy az Ön által kiválasztott útra vannak e még szabad helyek. A hely ellenőrzése után a megadott e-mail címre elküldjük az út pontos és végleges árát és az Opciós szerződést. Amennyiben fenntartja foglalási szándékát elküldjük a foglaláshoz szükséges dokumentumokat. Az Utazást közvetítő szerződésben / Utazási szerződésben / Repülőjegy vagy Szállás megrendelésben feltüntetett árak már az út pontos és végleges árát tartalmazzák. A foglaláshoz szükséges dokumentumokat kérjük aláírva visszajuttatni valamelyik irodánkba személyesen, vagy az szkennerve, illetve lefotózva e-mailen. Mindent megteszünk annak érdekében, hogy csak a "megbízhatónak tartott" partnerek, légitársaságok és utazásszervezők útjait, ajánlatait értékesítsük, illetve közvetítsük, és csak a "megbízhatónak tartott" partnereinknek, légitársaságoknak és utazásszervezőknek az ajánlatait jelenítsük meg a weboldalainkon, de a partnereink gazdasági helyzetére semmilyen rálátásunk nincs, ezért a partnereink működéséért és az általunk nyújtott-, vagy nem nyújtott szolgáltatásokért semmilyen felelősséget nem vállalunk. A Megrendelő és az általa képviselt Utasok minden esetben az utazásszervezővel vagy a légitársasággal állnak közvetlen szerződésben és jogi kapcsolatban. A Clean Comfort Service Kft. fenntartja magának azt a jogot, hogy az oldalain feltüntetett információkat, árakat a megrendelés előtt, után és közben is módosítsa. Az oldalain feltüntetett árak folyamatosan módosulnak/hatnak (pl.: előfoglalási akciók (first minute), akciós árlisták, az utazásszervezők aktuális akcióinak kiadása (last minute), stb.), ezért az árakból adódó károkért felelősséget nem vállalunk.
A kiküldött dokumentumokkal (Utazást közvetítő szerződés / Utazási szerződés / Repülőjegy vagy szállás megrendelés) egyidejűleg az út teljes árának a 40% előlegét (utazás megkezdése előtt 35 napon kívül történő megrendelés esetén), vagy a teljes összegét (utazás megkezdése előtt 35 napon belül történő megrendelés esetén) kérjük kifizetni, abban az esetben, ha az utazásszervezőnek vagy a légitársaságnak nincs más aktuális előleg/hátralék promóciója érvényben. A weboldalainkon keresztüli, online foglalást csak akkor tudjuk az utazásszervezőnél lefoglalni, ha a fent leírtak alapján kifizetésre került az adott foglalás előlege vagy teljes összege. A pénz beérkezése és a foglalás közötti időben elfogyott helyekért és az ebből adódó esetleges károkért a Clean Comfort Service Kft.-t semmilyen felelősség nem terheli.
- készpénzben (Ft / €)
- átutalással a Kh Bank Hungary Zrt-nél vezetett forintos (Ft) bankszámlánkra
- készpénz befizetéssel az ország valamelyik Kh Bankfiókban vezetett forintos (Ft) bankszámlánkra
- Clean Comfort Servic Kft-nél vásárolt Ajándék Utalvánnyal
A Clean Comfort Service Kft . garantálja, hogy a meghirdetett utakat ugyan olyan áron és feltételekkel biztosítja ügyfelei részére, mint az utazásszervezők saját weboldalain, irodájukon vagy iroda hálózatukon belül.
Az utazási okmányokat csak a foglalás teljes összegben történő kifizetése után adhatjuk ki. Az utazási okmányokat repülős út esetében, egyéni és buszos utazásnál, illetve belföldi és külföldi szállás foglalás esetén irodáinkban személyesen adjuk ki vagy elküldjük a megadott e-mail címre az indulás előtt 5-7 nappal.